Hanić kaže da gužve ne stvaraju samo oni koji bi da kupe jeftinije namirnice, već i oni koji su radoznali:
“Ima onih koji su tradicionalno radoznali, koji žele samo da provere da li su niske cene. Znate, ti objekti se razlikuju od onih koje smo do sada imali, parking, niske cene, visok kvalitet robe…“, priča profesor.
Ističe da je “pojava koju smo videli u Lidlu“, nastala i zbog toga što su došli oni koji imaju dosta slobodnog vremena.
“Ulazak u trgovinski veliki objekat je događaj sam po sebi, čak psiholozi mogu to da objasne“, kaže Hanić.
On objašnjava i primer Novosađanina koji je kupio pola tone šećera, i kaže da ne postoji ograničenje u kupovini na malo, i da niko ne može da mu zabrani da kupi tu kolčinu.
Takođe, podseća da svaka akcija utiče na to da prodavac dodatno zaradi zbog “neplanirane kupovine“.
Hanić misli i da dolazak kompanije kao što je Lidl, povećava udeo tzv. modernih formata koji obezbeđuju veći stepen produktivnosti.
“Apsolutno očekujem da će Lidl sniziti cene, i to ne samo Lidlu, nego će to izvršiti pritisak i na druge lance i na prodavce“, rekao je Hanić.
B92