GRDELICA – Izgradnja i otvaranje poslednje deonice autoputa na južnom kraku Koridora 10 veoma je značajna za Srbiju i region, kažu stručnjaci, ali i radnici firme “Integral inženjering”, koja je izvođač tih radova, i dodaju da će vreme putovanja biti značajno skraćeno, kao i da će biti bezbednije.

Šef gradilišta na izgradnji mostova na deonici Caričina dolina – tunel Manajle i na izgradnji galerije na Useku 2 Osman Kasić iz Bele Palanke rekao je za Tanjug da su radovi bili zahtevni i komplikoani, ali da je veoma zadovoljan kako je sve urađeno.

“Ovo je bila najteža deonica, ali uspeli smo da okončamo radove”, istakao je Kasić i dodao da će završetkom poslednje deonice autoputa na južnom kraku Koridora 10 vreme putovanja biti značajno smanjeno.

Stipo iz Bosne i Hercegovine koji je pet godina bio angažovan na radovima na Koridoru 10 naglasio je da puštanje autoputa u saobraćaj ima veliki značaj, ne samo za Srbiju već i za ceo region.

Boban iz Vranjske Banje kaže da su radovi na Kosini 2, koja je prva tačka poslednje deonice, trajali oko tri meseca i da je on bio angažovan na iskopu, asfaltiranju i izgradnji betonske galerije koja je 150 metara.

Za izgradnju galerije utrošeno je 10.000 kubika betona, 7.000 tona armature, a izgrađena su 153 šipa, 102 stuba i 176 montažnih nosača.

Tanjug