BEOGRAD – Direktorka Marketinga Apatinske pivare Olivera Nikodijević dodelila je danas deset najsavremenijih alkometara zameniku načelnika Uprave saobraćajne policije Bobanu Milinkoviću u okviru kampanje “Kad pijem ne vozim”.Milinković je rekao da ta kampanja podrazumeva dva aspekta, kontrolu alkoholisantosti vozača od strane saobraćajne policije i preventivne aktivnosti koje sprovodi Apatinska pivara pokušavajući da utiče na svest gradjana da poštuju propise.

“Kampanja je prethodnih godina dala dobre rezultate, podaci samo za poslednje četiri godine ukazuju da se broj saobraćajnih nezgoda sa nastradalim licima u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola smanjio za nekih dva odsto, što nije malo, to je na godišnjem nivou oko 300 saobraćajnih nezgoda sa nastradalim licima”, ocenio je Milinković.

Nikodijević je kazala da je akcija “Kad pijem ne vozim” preventivna, da se dešava na svim festivalima, a posebno na Beer festu, koji je danas počeo, i na nedavno završenom Saboru trubača u Guči – kada se odvija aktivnost dodeljivanja alkometara. ;Ona je naglasila da je večeras dodeljeno deset alkometara sa GPS modulima.

Dodala je da je ovo 13. godina kako dodeljuju alkometre i da je ta pivara do sada dodelila 125.

“Mi smo na zajedničkom zadatku da izvršimo prevenciju, da upozorimo ljude da ako konzumiraju alkohol ne sedaju za volane, jer tako mogu da unesreće i sebe i druge. Mislimo da tim više ova naša zajednička akcija važna i važno je to što zajedno radimo na sprečvanju i upozoravanju”, kazala je ona.

Beta