BEOGRAD – Turistička organizacija Srbije potpisala je ugovor sa kineskom kompanijom „Alibaba“, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom, o turističkoj promociji Srbije na svim svojim platformama, kao i na popularnim društvenim mrežama Vičet i Vejbo, izjavio je ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić. Dodao je da će na kineskoj državnoj televiziji CCTV Srbija biti predstavljena i kao destinacija za snimanje filmova.
Ministar Ljajić je novinarima u Sjamenu, gde predvodi delegaciju Srbije na Međunarodnom kineskom sajmu investicija i trgovine (CIFIT), pojasnio da je ugovor potpisan sa turističkom platformom „Fligi“, koja pripada „Alibabi“.
Ugovor podrazumeva turističku promociju Srbije do 30. novembra ove godine na svim platformama u Kini, kao i na kineskim društvenim mrežama Vičet i Vejbo, koje su pandan Fejsbuku i Instagramu.
Ministar je izrazio uverenje da će promocija Srbije na tim platformama uticati na povećanje broja turista iz Kine i istakao da je u prvih sedam meseci ove godine Srbiju posetilo najviše kineskih turista i da je broj njihovih dolazaka porastao za 39 odsto, dok je broj noćenja porastao za 51 odsto.
„Verujemo da će se taj trend nastaviti i tokom ove godine. Ugovor koji smo potpisali doprineće da u narednoj godini poraste broj kineskih turista u Srbiji“, naveo je ministar.
Ljajić je dodao da će u vreme održavanja CIFIT-a na kineskoj državnoj televiziji CCTV biti emitovane dve emisije u kojima se Srbija promoviše kao destinacija za snimanje filmova.
„Time otvaramo još jedan segment saradnje u turističkom sektoru. Nadam se da nam dolaze još bolji dani kada je reč o saradnji Srbije i Kine u oblasti turizma“, rekao je Ljajić.