BEOGRAD – Prema godišnjoj listi najtraženijih pojmova kompanije Google (Gugl) za 2019. godinu, gradjani Srbije su na Gugl pretraživaču najčešće pretraživali aktuelne serije, rijaliti programe, kao i sportske dogadjaje, saopšteno je danas.Prema listi koju je objavio Gugl najpretraživaniji pojam u Srbiji ove godine bila je “Zadruga”, a slede “Pad berlinskog zida” i fudbalska utakmica “Srbija – Portugal”.

Sledeći na listi najviše pretraživanih pojmova su “FIBA World Cup”, serije “Igra prestola” i “Žigosani u reketu”, zatim “Australian Open 2019”.

Serije “Ubice moga oca 3” i “Senke nad Balkanom 2” su takodje visoko kotirane po broju pretraživanja, i nalaze se na osmom i devetom mestu najtraženijih pojmova.

Evrovizija se nalazi na više lista kompanije Google, kao deseti najpretraživaniji pojam, na četvrtom je mestu najpretraživanijih dogadjaja a na prvom je mestu medju najpretraživanijim festivalima i sajmovima, ispred “Beer Festa”, “Exita”, “Festa” kao i Sajma automobila u Beogradu 2019. godine.

Medju deset najpretraživanijih dogadjaja čak šest je sportskih – utakmica Srbija-Portugal je na prvom mestu, slede “FIBA World Cup” i “Australian Open”, na petom i sedmom mestu Vimbldon i Rolan Garos, dok je na desetom mestu utakmica Crvena zvezda – Jang bojs.

Na listi najpretraživanijih dogadjaja nalaze se, osim Evrovizije, i “Beer Fest” na šestom mestu, “Exit”, koji je na osmom mestu i “Uskrs 2019.”, koji je na devetom mestu najpretraživanijih dogadjaja. Najpretraživanije serije na Guglu u Srbiji su “Igra prestola”, “Žigosani u reketu”, “Ubice moga oca 3”, “Senke nad Balkanom 2” i “Černobilj”.

Na listi najpretraživanijih serija nalaze se i “Pogrešan čovek”, “Besa”, “Crveni mesec”, “Pet” i “Kralj Petar Prvi”.


Beta