BEOGRAD – Pandemija korona virusa je uticala na ekonomski pad na globalnom nivou, a kompanija koja je vlasnik piva “Korona” preživljava veliku krizu jer taj brend deli ime sa virusom od kojeg strahuje ceo svet, prenosi “Blic”.

Kako se navodi u snimku, koji je objavio list na svom sajtu, u poslednja dva meseca otkako se korona virus proširio Kinom, kompanija je pretrpela gubitak od 132 miliona funti u vreme kada je očekivala snažan skok u prodaji zbog Kineske nove godine.

Ovo je najgore poslovanje “COrona” piva u poslednjih deset godina, dodaje se na snimku.

Kako se navodi, jedno istraživanje je pokazalo da čak 38 odsto Amerikanaca ne želi da kupuje ovo pivo, dok je na Guglu sve popularnija pretraga “Korona pivo virus”, koja šteti brendu.

Pored imena koje je sada postalo odbojno, gubici su povezani i sa izolacijom jer se manje ljudi druži i izlazi, a tržište ovog napitka se zasniva upravo na noćnom životu.

U kompaniji kažu da se pripremaju za ponovni skok kada se društveni život vrati u normalu, dodaje se u snimku.