KRAGUJEVAC – U Kragujevcu su odlučili da provere ispravnost diploma svih zaposlenih u gradskoj upravi, od službenika do funkcionera, a u okviru reorganizacije čiji je cilj efikasniji rad gradskih službi i podizanje kvaliteta usluga.

Kako je objavljeno na sajtu grada, više od 600 diploma poslato je na proveru Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i nadležnim obrazovnim institucijama.

Članica Gradskog veća za lokalnu samoupravu Sanja Tucaković kaže da je jedan od razloga provere zaštita interesa građana Kragujevca.

To je, dodaje, jedini ispravan korak i pošten način prema zaposlenima i građanima Kragujevca koji su se trudili da dođu do diploma, uložili napor i vreme, ne samo oni, nego i njihove porodice.

Takođe, kaže, u kontekstu celokupne reorganizacije bilo je potrebno proveriti kompetentnost svih zaposlenih u okviru Gradske uprave.

“Biće proverene sve diplome, do sada je poslato više od 600, ostalo je još nešto malo. U skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti taj posao obavilo je Odeljenje za ljudske resurse koje je sačinilo spiskove po obrazovnim institucijama, sa imenom i prezimenom zaposlenih i osnovnim podacima koji se nalaze na njihovim diplomama”, rekla je Tucaković.

Navodi da se rezultati čekaju i izrazila nadu da neće biti diploma koje su stečene nelegalno.

“Ukoliko se ipak utvrdi da je neka od njih stečena nelegalano ili na neakreditovanim obrazovnim ustanovama, u skladu sa Zakonom sledi prestanak radnog odnosa”, rekla je Tucaković.

indeksonline.rs