NOVI PAZAR – Građani Novog Pazara od danas mogu postati e-građani. Na taj način, putem mobilnog telefona ili tableta, imaće mogućnost da obave na desetine administrativnih postupaka. Potrebno je samo da odu do Uslužnog centra gde će dobiti pomoć za kreiranje naloga na Portalu e-uprava.

Građani Novog Pazara koji imaju potrebu ili želju da koriste usluge e-uprave od danas mogu u Uslužnom centru na šalteru broj 4 da dobiti stručnu pomoć koja je potrebna radi otvaranja naloga za korišćenje brojnih usluga online. Portal e-uprave postoji već deset godina, a zbog pandemije je do izražaja došao u poslednjih godinu dana. Fizički kontakt sveden je na najmanju moguću meru.

“Putem ove usluge moguće je da svaki građanin preko svog mobilnog telefona obavlja odgovarajuće administrativne postupke poput upisa dece u vrtić, školu, zakazivanje termina za izdavanje ličnih dokumenta. Ima par desetina administrativnih postupaka koji se vežu za svakodnevne postupke. Aktivacijom ovog servisa, građani se oslobađaju nabavke i instalacije tog softvera za otvaranje naloga za dobijanje sertifikata već dobijaju svu stručnu pomoć od našeg službenika”, rekao je Divanefendić.

“Aktivacijom ove usluge i još nekih koje su u pripremi, Gradska uprava Novog Pazara postaje jedna od inventivnijih i preduzimljivijih, kada je u pitanju smanjenje administrativnih opterećenja kod građana”, rekao je Divanefendić.

Projekta ”Postani e-građanin” realizuje se uz podršku Nacionalne agencije za lokalni ekonomski razvoj i Evropske banke za obnovu i razvoj. Osim osavremenjavanja rada gradske uprave I olakšica građanima , projekat doprinosi i očuvanju životne sredine. Samo u Srbiji od 2017. godine sačuva 900 tona papira i 18.000 stabala.

indeksonline.rs