BEOGRAD – Najvažnije novine koje predviđa Predlog Zakona o zaštiti potrošača su uvođenje registra “ne zovi”, uvođenje prekršajnih naloga, kao i predračuna za usluge veće od 5.000 dinara, a njime je unapređen i postupak vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, kaže pomoćnik ministra u sektoru za zaštitu potrošaca u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Višnja Rakić.

Kada zakon bude stupio na snagu trgovci više neće smeti telefonskim pozivom nuditi robu ili uslugu građanima koji su se izjasnili da to ne žele, a majstori će za sve usluge koje koštaju više od 5.000 dinara morati napraviti predračun sa kojim korisnici njihovih usluga treba da se slože i to pismeno.

Rakić za Tanjug objašnjava da su kroz predlog zakona primenjene direktive Evropske unije što je naša obaveza, kao i da se u definisanju konkretnih rešenja vodilo računa o problemima sa kojima se građani suočavaju i na šta se najviše žale.

Prema njenim rečima, zakon će zaštitu potrošaca podići na jedan viši nivo, a predlog će se naći pred poslanicima u Skupštini Srbije na sednici koja je zakazana za utorak, 7. septembar.

Prethodni tekstBNV: Trenutnu himnu “Bože pravde” ne doživljavamo kao državnu! Školsku godinu početi bez provokacija
Sledeći tekstBEOGRAD UVODI NOVE MERE! Muzika u baštama kafića do 22, vikendom do 23 sata