U Srbiji se trenutno gradi 1.200 kilometara autoputeva i brzih saobraćajnica, a najintenzivniji su radovi na Moravskom koridoru gde svaki dan radi više od 2.000 radnika, izjavio je ministar infrastrukture Tomislav Momirović.

„Na Moravskom koridoru polako ulazimo u završnu zonu radova od Pojata do Кruševca, a otvorili smo radove i na delu od Adrana do Mrčajevaca. Svima je već jasno da je Srbija najveće gradilište u ovom delu Evrope. Mi danas praktično nemamo nezaposlenog građevinskog radnika, svako može da nađe posao na jednom od 80.000 gradilišta, koliko ih sada ima aktivnih u Srbiji“, rekao je Momirović.

Moravski koridor
Izvor : MGSI/Đorđe Krstić

On je tokom obilaska radova na mostu preko Južne Morave na trasi Moravskog koridora rekao da je ponosan na sve što je do sada urađeno i zahvalio je radnicima i predstavnicima kompanije Behtel Enka, ljudima iz nadzora i timu Кoridora Srbije na čelu sa direktorom Aleksandrom Antićem.

„Na ovoj trasi gravitira oko pola miliona ljudi, a ovaj autoput će omogućiti da se uradi nešto o čemu se nekada samo sanjalo – da se spoje Zapadna Srbija sa regionom centralne Srbije i da se spoji Кruševac sa Čačkom“, kazao je Momirović.

Moravski koridor
Izvor : MGSI/Đorđe Krstić