BEOGRAD – Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije poništilo je rešenje Tržišne inspekcije koja je tvrdila da kablovski operator SBB naplaćuje izdavanje računa i krši Zakon o zaštiti potrošača, saopštio je danas SBB.

Poništavanjem rešenja potvrdjeno je, kako je navedeno, da je poslovnom odlukom da odobri popust za elektronske račune, SBB u potpunosti postupio u skladu sa zakonom.

“Ovim je stavljena tačka na višemesečnu hajku protiv SBB-a i onemogućeni su pokušaji da se kazne gradjani koji koriste naše usluge i da im se zabrani popust”, ističe se u kompanijskom saopštenju.

Ministarstvo je poništilo rešenje inspekcija sa obrazloženjem da nije pravilno i potpuno utvrdila činjenično stanje koje se ticalo odobravanja popusta od 100 dinara za korišćenje elektronskih računa koje je izdavao SBB.

SBB je tvrdio da se radi o popustu radi podsticanja prelaska na elektronski račun, a ne o naplati računa kako je inspekcija predstavila.

“Praksa odobravanja popusta za korisnike e-računa je dobro poznata u poslovanju vodećih svetskih kompanija, a SBB je ovim odricanjem od dela prihoda pružio svoj doprinos digitalizaciji i bespapirnoj ekonomiji štiteći istovremeno i životnu sredinu”, naveo je SBB u saopštenju.

indeksonline.rs/Beta