BEOGRAD – Pošta Srbije saopštila je da je otkriven novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena tog javnog preduzeća kojim se građanima putem lažnih SMS i whatsapp poruka sugeriše da treba da obave određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.
Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu JP Pošta Srbije, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
Pošta Srbije skreće pažnju da nikada na taj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih.
U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije otvorena je i stranica na korporativnom sajtu JP Pošta Srbije, a ukoliko postoje bilo kakve nedoumice kontakt centar je na brojevima telefona 0700 100 300 i 011 3607 788 i na raspolaganju je radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15.
Građanima se savetuje da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.
Slučaj je, inače, prijavljen Nacionalnom CERT-u Srbije.