Na dnevnom redu je sednice Skupštine usvojen je i predlog Odluke o davanju na korišćenje poslovnih prostorija Javnog komunalnog preduzeća „Gradska čistoća“ u centru grada Fondu za razvoj Republike Srbije.

U pitanju su dve kancelarije na prvom spratu, u ulici 28. Novembra, od po 14 kvadrata koje će Fond bez naknade koristiti narednih pet godina.

“Otkad je Sandžačka demokratska partija na vlasti, Novi Pazar je dobio sledeće institucije, koje su pre bile obične ispostave, ili uopste nisu postojale: filijalu Republickog fonda za zdravstveno osiguranje, filijalu Nacionalne sluzbe za zaposšjavanje, Kancelariju za alternativne sankcije, Zavod za javno zdravlje, Zavod za statistiku, filijalu PIO fonda, Kliničko- bolnicki centar, Regionalnu kancelariju za zaštitu ravnopravnosti, veći status Elektrorasa, Pošte i Telekoma, a danas usvojamo preduslov za otvranje filijale Fonda za razvoj. Naši sugradjani se sećaju da su do pre par godina za svaki papir koji je iz delokruga ovih ustanova, morali da idu do Kraljeva. Da bi plasticno objasnio o cemu se radi: kao sto smo u fudbalu pre nego sto smo mi preuzeli vlast bili trećaliga, a danas smo prva, tako smo iz ovih oblasti presli iz treće u prvu ligu. Važnost otvaranja ovih ustanova se ogleda i u tome što se na ovaj način jačaju veze i saradnja izmedju Beograda i Novog Pazara. To se pokazalo kao jedina ispravna politika i mi ćemo na tome istrajati. Cilj je da sve republičke ustanove dovedemo u Novi Pazar”, rekao je odbornik Sandžačke demokratske partije Vahidin Melajac.

Podsećamo, na sednici Upravnog odobora te institucije odlučeno da u Novom Pazaru bude obrazovana filijala Fonda za razvoj Republike Srbije.Privrednicima iz Novog Pazara, Kraljeva, Vrnjačke Banje Raške i Tutina biće znatno olakšano podnošenje zahteva za kredite Fonda, dok će Fond moći više da se angažuje uz neposredni kontakt sa klijentima tog područja. Zadovoljstvo mi je i što je Upravvni odbor odobrio 75 kreditnih zahteva privrednih subjekata za kredite i bespovratna sredstva u ukupnom iznosu od 433 miliona dinara.