Novi Pazar – Prepoznat kao trgovački centar u čitavom regionu, Novi Pazar postao je bogatiji za još jedno mesto koje će u ovaj grad dovesti veliki broj kupaca iz Srbije, ali i svih susednih zemalja. Otvoren je najveći salon nameštaja na ovim prostorima i to u vlasništvu porodice Numanović.

– Otvaranjem ovog salona fabrika nameštaja Numanović je otvorila i nova radna mesta za trideset radnika i na taj način doprinela ekonomskom razvoju grada. Naš asortiman dostupan je kupcima svake platežne moći. Nastavljamo trend širenja, pa je u planu i otvaranje i četvrtog salona u Beogradu, koji će biti prilagođen,kao i ostala tri,evropskim standardima. Takođe je u planu uvođenje nove linije u proizvodnji pod imenom Num-line, koji će biti prilagođen evropskim standardima,po kvalitetu i dizajnu,koji će biti dostupan i na našem tržištu, rekao je vlasnik Suad Numanović.

Priča o Numanoviću počinje decenijama unazad, kada je vizionar i osnivač Avdulatif Numanović postavio temelje onoga što će postati jedan od najcenjenijih brendova nameštaja u regionu. Njegova posvećenost, inovativnost i nepokolebljiva posvećenost kvalitetu postavili su standard koji Numanović i danas sledi. Sa rastom i razvojem, ključni pokretači napretka bili su Sead i Suad Numanović.


– Neumorne posvećenosti, poštovanje prema tradiciji, volja i ambicija su glavni preduslovi uspeha. Sve ove godine trudili smo se da sačuvamo tradiciju, ali i da idemo u korak sa novim trendovima i zato smo srećni što smo u tome uspeli. Otvaranjem ovog salona, fabrika Numanović stoji na pragu nove ere brenda. Ovaj prostor je dizajniran da bude mesto gde će se sastati elegancija, funkcionalnost i inovativnost, prižajući kupcima ne samo nameštaja,već i inspiraciju za kreiranje domova iz snova, ističe Suad.

Fabrika nameštaja Numanović danas broji 300 zaposlenih a njihovi proizvodni pogoni prostiru se na 20000 kvadratnih metara proizvodnog prostora, 15000 kvadratnih metara izložbenih salona,i to tri maloprodajna salona u Beogradu i dva u Novom Pazaru, kao i prisustvom u celoj zemlji kroz mrežu veleprodajnih kupaca, kao i u svim zemljama regiona i delom Evrope.