Ova sedmica, Monte Karlo, sledeće sedmice, Crna Gora. Rečenica koja bi mnoge iznenadila, ali ne i poznate evropske milionere.
Ova mala balkanska država ima sve od srednjovečnih sela, planinskih venaca, plavog horizonta i plaže koje su opasna konkurencija mnogo razvijenijim mediteranskim državama.
Nije samo zadviljujuća lepota ove zemlje ono što je izdvaja od ostalih država na obali; ulaganja, pogodno mesto za investiranje, vezovi za jahte i biznis turizam su još samo neki od razloga zašto je ovako malena zemlja sačinjena od mora i planina postala stecište bogatih.
Trenutno je Crna Gora dom 64 milionera, a očekuje se, sa procvatom MICE turizma, da će se ovaj broj znatno povećati.
MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) Turizam
MICE turizam ne predstavlja samo priliku za rast crnogorskog turizma, što otvara prilike za nove investicije, već otvara i pitanje postojanja kongresnih kapaciteta na crnogorskom primorju. Opšte je poznata činjenica da su poslovni turisti po pravilu pripadnici visokoplatežne kategorije gostiju, što dalje utiče na rast prihoda. Crna Gora svakako zauzima visoku poziciju kada je ova vrsta putovanja u pitanju, a poslednjih godina, interesovanje za Crnu Goru dodatno raste. Rast MICE turizma u Crnoj Gori je doprinelo otvaranju sve većeg broja rizorta i luksuznih hotela širom zemlje, a inspirisalo je stvaranje i gradnju prvog kongresnog hotela.
Hotel President – Kongresni hotel visokog luksuza
Luksuz u Crnoj Gori više nije pitanje prestiža, već preka potreba ukoliko uzmemo obzir činjenicu da sve veći broj evropskih i svetskih milionera bira upravo ovu zemlju kao destinaciju za odmor, poslovnu priliku ili mesto za investicije. Stoga građevinske kompanije koje ulažu u luksuz, nastoje da svoje investicije usmere na ovu ciljnu grupu. Izuzetak nije ni ALK Real Eastate kompanija koja je svoju višegodišnju ekspertizu u izgranji usmerila upravo na izgradnju prvog hotela kongresne namene u epicentru crnogorskog turizma – Budvi.
Hotel President, pored svoje impozantnosti raspolaže kapacitetima koji gostima nude luksuz s kojim se ranije nisu susreli. Ovaj projekat se izdvaja kao projekat koji menja definiciju luksuza i udobnosti koja prositiče iz istančanog ukusa posetilaca kojima je biznis glavni motiv. Inspirisani jedinstvenim iskustvom koje može da pruži boravak u luksuznom rizortu, investitor je svoje nastojanje usmerio ka stvaranju iskustva koji spaja luksuz, udobnost i praktičnost. Dokaz ovome jesu resursi hotela koji u domenu kvaliteta i jedinstvenosti se ne mogu sresti u drugim hotelima slične namene na ovome delu Jadrana.
Prema dizajnu, da je reč o neprikosnovenom luksuzu, jasno je već pri samom ulasku u hotel gde vas dočekuju prostrani i raskošni hol i recepcijski prostor. Raskoš i prostranstvo su samo neke od odlika ovog hotela koji svojim gostima ostavlja dovoljno prostora za opuštanje i networking. U samom holu se nalazi i salon osmišljen tako da posluži kao prostor za predah i osveženje, s obzirom na to da se u sklopu hola nalazi i hotelski bar.
Ovaj deo Balkana je poznat po svom kulinarskom raskošu. Kretanjem ka mezaninu, očekuje vas pravi kulinarski raj. Na vašem putu ka jedinstvenom kulinarskom iskustvu, dočekaće vas impozantni restoran sa otvorenim bifeom, sa kapacitetom za do 300 gostiju. Hotel nije dovoljno luksuzan kao u svom sklopu ne daje malu dozu drame, a ovaj otvoreni restoranski modul daje pravu dozu teatra svojim posjetiocima. Ono što ovaj restoran izdvaja od svih ostalih jeste terasa koja pruža pogled na jedno od najpoznatijih ostrva u Budvi – Havajsko ostrvo. Ukoliko ste, sa druge strane, ljubitelji intimnije atmosfere, ‘a la carte’ restoran, u sklopu hotela, pružiće vam intimu armosfereu i personalizovano gastronomsko iskustvo.
Hedonizam je jedan od sinonima za ovaj hotel, a to je upravo ono što vas dočekuje na prvom spratu. Spa&Wellness osmišljeni su tako, da vas povedu na put mira i podmlađivanja. Pri prvom susretu sa ovim prostorom, biće vam jasno da ni jedan detalj nije prepušten slučaju. Inspiracija za ovaj prostor su bogata istorija grada, duh Stare Budve, ulice zarobljene u vremenu i budvanski lukovi u obliku ljudskog rebra. Spoj kulturne važnosti i domaćeg kamena imaju za cilj da stvore atmosferu koju niste imali priliku da osetite ranije. Unutar Spa centra, otkrićete oazu koja će opustiti sva vaša čula na vašem putu ka blagostanju.
Naposletku, ono zbog čega Hotel President i nosi epitet “prvog kongresnog hotela u Crnoj Gori” jeste umetnički dizajnirani centar za sastanke i konferencije. Ovaj prostor će vas u početku asocirati na umetničku galeriju, međutim, fleksibilnost i odmerena doza svečanosti su utisci koje ćete poneti sa sobom. Sa postavkom u stilu banketne sale, ovaj prostor može poslužiti kao mesto gde možete organizovari sastake, konferencije i događaje od visokog diplomatskog značaja.
Motiv za stvaranje ovog hotela nije samo udoban boravak gostiju, već zamišljen da svojim posetiocima podari iskustvo koje neće moći da uporede ni sa jednim prethodnim, a ni budućim.
Od Sočija do Crne Gore
Izvrsnost u izgranji, nepostojanje kompromisa za kvalitet i superiornost u inovacijama su samo neki od ciljeva građevinske kompanije koja stoji iza izgranje ovog luksuznog hotela. Da je misija postizanja izvrnosti mnogo bitnija od proseka dokazuje građevinska kompanija ALK Real Estate na čijem čelu se nalazi poznati investitor i biznismen, Numan Bjaramović, koji iza sebe ima izgrađenih preko 20 miliona kvadratnih metara, među kojima je i Olimpijsko selo za Zimske Olimpijske igre u Sočiju. Izgradnja, kako prostora tako i budućnosti je put kojim se kreće ova porodična kompanija, pa stoga, trenutno aktivni projekti u Crnoj Gori su usmereni na podmladak pod vođstvom Adnana Bajramovića. Pored Hotela President, ova kompanija je prepoznala Crnu Goru kao jedno od najperspektivnijih mesta za ulaganje, pa ne iznenađuje činjenica da su se Bečići i Tivat našli na listi ulaganja ovog investitora.
Arhiva: Adnan Bajramović