Najavni spotovi Pazaraca izazvali veliku pažnju
“Ponovo radi stadion”, slogan je kojim Pazarci najavljuju povratak na raskršće ulica “Oslobođenja”, “Veljka Vlahovića” i “Kosančićeve” i današnje gostovanje Čukaričkog (17.00, Arena Sport 1 Premium) u okviru osmog kola Mozzart Bet Superlige.

“Nova trava, novo sve. Ja ti to ne bi’ propustio za dve tone mantija”, kaže popularni Jasmin Dervišnurović dok sagovorniku u slušalicu objašnjava da zbog utakmice neće biti isporuke nadaleko čuvenog gastronomskog specijaliteta.
Sličan ambijent i u automehaničarskoj radionici Pašovića, dok čuveni frizer Ramiz Gusinac – čuven i van Pazara zbog učešća u rijalitiju “Survivor” – jednom klijentu poručuje: “Nemoj da se ženiš, jer u nedelju u 17 sati ne šišam nikog”.

Malo šale svakako nije na odmet, a povod za dobro raspoloženje je svakako tu. Pazarska publika, svakako najvernija van Topčiderskog brda, dugo već nije imala priliku da uživo pozdravi miljenike predviđene Ademom Ljajićem. I ta se “razdvojenost” od tribina osećala u gradu. Kao što se sada oseća i želja za ponovnim druženjem.
Podigli su stoga u pazarskom superligašu borbenu gotovost na svim nivoima, pa i po pitanju marketinga. Serijom kratkih spotova na specifičan način najavljuju dolazak Brđana i pozivaju publiku na tribine Gradskog stadiona.
“Ideja je potekla od fotoreportera Irfana Ličine, a ja sam bio zadužen za produkciju. Nije bilo teško kreirati ovakvu kampanju sa devetoro kreativaca u timu. Mislim da smo uneli novinu kada je reč o najavi nekog sportskog događaja”, priča za Mozzart Sport Redžep Korać, portparol Pazaraca iz pionirskih superligaških dana pre 13 godina, a kasnije i generalni sekretar kluba.