Zasigurno neizbežna destinacija na putovanjima, obavezno stajalište u većim gradovima i mesta gde ljudi, nesumnjivo, vole da provode vreme. Šoping centri su svetski trend godinama unazad, kako zbog svoje funkcionalnosti i fleksibilnosti, tako i zbog sadržaja koji se u njima nalaze. Prema istraživanjima, posetioci tržnih centara ne vole da provode vreme u njima samo zbog kupovine, već i zbog drugih pogodnosti koje im tržni centri pružaju.
Pored toga što su tržni centri mesta gde se možete opustiti uz šoping, pronaći stvari poznatih brendova, nabaviti sve što je neophodno za vaš dom, u šoping centrima se obično nalazi veliki broj restorana, kafića i mesta za razonodu, i to sve na jednom mestu. Još jedna prednost po kojoj se šoping centri razlikuju od ostalih mesta jesu praking mesta gde će vaš automobil biti na sigurnom, a na dohvat ruke. Iako su ovo samo neke od pogodnosti koje vam šoping centri pružaju, postoji još mnogo prednosti o kojima možda niste ni razmišljali. U daljem tekstu moći čete da pročitate zbog čega su šoping centri neprikosnoveni na listi omiljenih mesta za kupovinu.
Veliki izbor stranih i domaćih brendova
Brendovi koje verovatno nećete biti u prilici da pronađete na nekoj popularnoj lokaciji u gradu, ali možete u šoping centrima. Brendovi poput Terranove, Sinsay-a ili LC Waikiki-ja su trenutno među najpopularnijim na tržištu iz mnogo razloga, a među njima se nesumnjivo izdvajaju pristupačne cene. Još kada su svi na jednom mestu, kao što su u Drum Panorama Šoping centru, onda, verovatnoća da će ljudi prepoznati fleksibiolnost i uštedu vremena je znatno veća. Ukoliko uzmemo u obzir da sve što vam je neophodno možete pronaći na jednom mestu, to vam pruža i jedinstvenu priliku da uporedite cene na licu mesta, bez da gubite mnogo vremena šetajući od jedne do druge prodavnice.
Pored stranih brendova, u tržnim centrima možete još pronaći i domaće brendove koji su se po svojem kvalitetu izdvojili od većine, ili se naprosto po nekoj svojoj osobini izdvojili od ostalih. Primer ovoga jeste Queen Store prodavnica, koja je stekla identitet najveće i jedine “modest fashion” prodavnice u Novom Pazaru. S druge strane, koncept modnih ateljea je sve popularniji trend zbog originalnosti i novom pristupu modi. Jedan od takvih ateljea jeste i Sedžda atelje koji se bavi izradom svečanih haljina u tradicionalnom duhu. Stoga, nije ni čudo zbog čega ljudi hrle u šoping centre. Raznovrsnost i dobar šoping su zagarantovani.
Mesta gde se ljudi druže
Nesumnjivo da su ljudi društvena bića i da uživaju u svakodnevnoj interakciji sa drugim ljudima. Možda ste i imali priliku da primetite u stranim filmovima da su šoping centri često i mesta za sastanke i savršena prilika za druženje. Polako, i ovaj trend se preselio na naše prostore. Naime, prema statistikama, čak 84% ljudi će verovatno svratiti u restoran ukoliko im se nudi dobra hrana i kafa. Dokaz ovome jeste i restoran Asude, koji pored panoramskog pogleda na grad nudi i veliki izbor jela, dobru kafu i jedinstvene dezerte u gradu. Statistika čak ide u prilog i onim mestima koja se izdvajaju po jedinstvenosti sadržaja i ona mesta koja prate poslednje trendove. Kada su hrana i piće u pitanju, Bubble Tea je bio neprikosnoven trend na društvenim mrežama. Stoga, nije ni iznenađenje da su šoping centri uvrstili i ovaj sadržaj. Instagramičan prostor i mesto gde možete da snimite dobre TikTok video materijale su dodatne prednosti ovakvih kafića. Dobra hrana i bobice od vašeg omiljenog voća, zvuči kao dobro provedeno vreme.
Obezbeđen parking za sve
Jedna od omiljenih pogodnosti šoping centara zasigurno jeste parking! Posetioci tržnog centra imaju priliku da na sigurno mesto smeste svog četvorotočkaša i prepuste se svojoj šoping avanturi. Primer dobrog parkinga na više nivoa jeste i Drum Panorama Šoping centar koji nudi čak 164 parking mesta. Lakše je kada komotno smestite svoj automobil i nastavite prema svojoj šoping lokaciji. Ono što ovaj šoping centar izdvaja od većine sigurno da jeste i besplatan parking, što nije slučaj sa ostalim šoping centrima. Generalno je slučaj da kada ljudi nisu opterećeni parkingom, više uživaju u određenim sadržajima. Šoping je slađi kada parking nije problem.
Mesto za dobru formu
Kako su zdravi životni stilovi i fizička aktvnost u trendu ovih dana, šoping centri nastoje da što više uvrste i ovu tendenciju u svoje sadržaje. Neretko možete pronaći promocije različitih suplemenata, planova ishrane ili čak uzeti učešće u fitnes danima. Međutim, neki tržni centri imaju cele teretane u okviru svog prostora. Drum Fitness & Spa nije samo obična teretana. Osim što se nalazi u sklopu tržnog centra, to je mesto gde možete dobiti savete od stručnog nutricioniste, biti upućeni od strane ličnih trenera i sve to dok uživate u teretani koja ima panoramski pogled na celi grad. Kada završite sa treningom, spa centar je mesto da svojem telu priuštite odmor i preporod nakon napornog treninga. Kada kažemo da šoping centri nastoje da uvrste razlićite sadržaju u okviru svog prostora nikada se ne ograničavamo isključivo na šoping i dobru kafu. Drum Panorama Šoping centar kao i drugi šoping centri u Srbiji imaju za cilj da budu izbor svakoga potrošača pojedinačno.
Zabava za decu i odrasle
Jedan od razloga zbog kojih ljudi uživaju u kupovini u tržnim centrima jeste njihova fleksibilnost. S obzirom da su tu dostupni sadržaji i za decu i odrasle, to ostavlja dovoljno prostora za sigurnu kupovinu. Dok roditelji obavljaju kupovinu, deca mogu da uživaju u igraonici ili čak u interaktivnim centrima koji su novi hit kada su igrice u pitanju, a svi dobro znamo koliko deca vole igrice. Jedan od pozitivnih primera ovoga jeste i ARCADE interactivni centar koji je po mnogo čemu jedinstven na Balkanu. Ali, nemojte se osećati ograničeno. U ovom interaktivnom centru mogu podjednako uživati i deca i odrasli.
Šoping i zabava: Sve na jednom mestu
Pored toga što su šoping centri glavna destinacija za dobru kupovinu, to su mesta gde obično možete uživati i u dodatnim sadržajima. Igraonice, kafići, interaktivni centri, akvarijumi su samo neki od dodatnih sadžaja koje možete pronaći u šoping centrima. Opuštanje na masažnim foteljama dok su vaša deca u lovu na igračke, super zabava u interaktivnom centru za sve generacije ili ipak masaža u spa centru. Šoping centri vas ne ograničavaju isključivo na kupovinu. Akcenat u ovakvim prostorima jeste na kvalitetno provedenom vremenu.
Tržni centri su postali epicentar dešavanja upravo zbog velikog broja ljudi koji ga posećuju. Kako kupovina u šoping centrima više nije jedini sadržaj na koji možete da računate, posete šoping centrima su iz obaveze prerasli u dnevnu aktivnost. Od kvalitetno porodičnog vremena do brzinske kupovine, u šoping centru vas očekuje širok izbor sadržaja.