Ne možemo se oteti utisku da živimo u vremenu kada se nikad više nije gradilo, a nikad nije bilo teže doći do nekretnine koja bi nam odgovarala u svakom smislu i koja ima potencijal da zadovolji sve naše potrebe. Istina je da sve veći broj ljudi, kako onih koji su na pragu samostalnog života tako onih koji teže da obezbede svojoj porodici bezbednu sigurnost, su u potazi za nekretninom koja bi bila povoljna za boravak na duže staze i izgrađena tako da može zadovoljiti svačije potrebe.
Pored dovoljnog broja spavaćih soba, kvadrature, većina kupaca brine da je nekretnina za koju se odluče na povoljnoj lokaciji i da je većina bitnih objekata u neposrednoj blizini, a da cene kvadratnog metra nisu vrtoglave. Čini se da je ovo preveliki broj zahteva koji treba da budu ispoštovane u isto vreme. Upravo iz ovog razloga, sve veći broj građevinskih kompanija organizuje prodajne dane na kojima nude specijalne uslove prodaje i odobravaju posebne popuste u zavisnosti od učešća. Ukoliko niste sigurni šta su to prodajni dani zapravo, možete otkriti u sledećem tekstu.
Posebni uslovi prodaje
Izgradnja stambeno-poslovnog objekta je izuzetno zahtevan poduhvat koji podrazumeva detaljno planiranje, organizaciju, sami tok gradnje kao i veliki broj propratnih detalja koji se čak nameću kao prioritet u određenim fazama. Međutim, sama izgradnja objekta nije jedini korak koji je neophodno preduzeti, prodaja i izdavanje su sledeći podvig s kojim se građevinske kompanije suočavaju. Istini za volju, mnoge građevinske kompanije, poput ModernStan Invest-a prepoznaju se po kvalitetima koji ih izdvajaju od drugih. Kvalitet materijala i primenjivanje evropskih standarda gradnje su samo neki od elemenata koji mogu imati odjek među kupcima koji se odluče za kupovinu nekretnine. Stoga su prodajni dani efikasan način da građevinske kompanije predstave svoju ponudu i ono što ih izdvaja od konkurencije.
Pored toga, u toku trajanja prodajnih dana, građevinske kompanije nude specijalne uslove prodaje koji uglavnom zavise od visine učešća. Na primer, ukoliko je učešće kupca 90% ili čak 100%, onda kompanije obično odobravaju popuste kao što je 100€ niža cena za metar kvadratni, gratis ostava i rabat od 3% na ukupnu cenu stana. Bitno je napomenuti da ovakvi uslovi prodaje važe samo tokom prodajnih dana i zavise od građevinske kompanije.
Prodaja stanova na odabranim lokacijama
Sigurno da lokacija igra veliku ulogu kada je odabir nekretnine u pitanju. Većina kupaca traga za nekretninom koja je smeštena na dobroj lokaciji, nalazi se u užem centru grada ili nadomak centra grada, dobro je povezana sa glavnim saobraćajnicama i da se nalazi u neposrednoj blizini bitnih objekata. Nekada je teško ispoštovati sve ove zahteve, međutim, građevinske kompanije su prepoznale koliko je lokacija bitan zahtev kupaca i trude se da grade stambene jedinice na odabranim lokacijama. Na primer, Sutjeska ulica u Novom Pazaru je poznata kao mirno naselje koje je sa svih strana saobraćajnicama povezano sa centrom grada kao i bitnim objektima. Pored sigurnosti samog naselja, ulica je smeštena na povoljnoj lokaciji koja stanarima pruža divan pogled prema svim krajevima grada što dodatno doprinosi kvalitetu života stanara. Tokom prodajnih dana, građevinske kompanije nude stanove koji se nalaze na atraktivnim lokacijama u gradu i vrše prezentaciju stambenih jedinica, što vam daje bolji uvid i omogućava vam da stvorite sliku života u tom životnom prostoru.
Znatna ušteda pri kupovini
Kako je već istaknuto, tokom prodajnih dana, građevinske kompanije imaju posebnu ponudu za kupce nekretnina. Ono što možda i nije toliko primetno jeste činjenica da pri kupovini nekretnine tokom prodajnih dana štedite novac kupujući. Uzimajući u obzir da tokom prodajnih dana se odobravaju specijani uslovi prodaje i da su popusti za kupovinu nekretnine znatno veći, u zavisnosti od visine učešća, štedite znatnu količinu novca koju možete iskoristiti za opremanje stana ili kupovinu neophodnih aparata za vaš životni prostor. Ovakve uslove kupovine obično ne dobijate izvan prodajnih dana, što može biti samo dodatni razlog da ne propustite prodajne dane kada se realizuju u vašem gradu.
Prodajni dani, u svetu nekretnina, su poznati kao događaji koji su mnogima omogućili da pronađu svoju idealnu nekretninu i time osigurali budućnost svoje porodice i sopstvenu sigurnost. Nezavisno od motiva za kupovinu nekretnine, neosporna činjenica je da se prodajni dani građevinskih kompanija ne propuštaju, naročito ukoliko ste nameravali da svoj novac investirate na duže staze.