NOVI SAD – Elektrodistribucija Srbije (EDS) saopštila je da će Novosađani dobiti ispravke računa za struju od snabdevača, jer su u Vojvodini posle 20 godina uvedeni novi softveri, i da se taj proces odvijao uporedo sa redovnim aktivnostima pa je zbog toga došlo do određenih grešaka.
Kako se navodi, sve uplate sa popustom do 5. septembra tek će se videti na septembarskim računima, a novim očitavanjem koje je počelo juče biće ispravljene i eventualne greške, a snabdevač će dostaviti korekciju računa korisnicima.
“Sve reklamacije na račun podnose se snabdevaču, koji i izdaje račune. Za korisnike koji žele lično da podnesu reklamaciju, u zgradi EDS u Novom Sadu otvoreno je još sedam dodatnih šaltera i značajno
povećan broj zaposlenih za obradu reklamacija”, piše u saopštenju.
EDS ističe da će se sa povećanim brojem šaltera u Novom Sadu raditi i u narednim danima, kako bi se maksimalno skratilo vreme čekanja ispred šaltera.
“Proces modernizacije i primene novih softvera odvijao se uporedo sa redovnim aktivnostima i na žalost, dolazilo je do određenih zastoja i grešaka pri unosu podataka. Uz izvinjenje korisnicima, napominjemo da će oni koji su dobili račune bez očitanog stanja dobiti ispravke računa od snabdevača”, navodi EDS u saopštenju objavljenom povodom uvećanih računa koje dobijaju Novosađani i zbog čega čekaju u redovima na šalterima.
Indeksonline.rs/Tanjug