BEOGRAD – Mali i srednji domaći proizvodjači iz Srbije, koji su zahvaljujući projektu “dm inkubator” dobili priliku da izadju na tržište u okviru drogerijskog lanca dm, danas su predstavili svoje proizvode.
Bila su prijavljena 704 proizvoda, a izabrano je 18 proizvodjača koji su razvili 57 proizvoda i unapredili ih uz pomoć profesionalnih konsultacija mentora i stručnjaka iz oblasti prehrane, kozmetologije, dizajna i marketinga.Kompanija dm je projekat “dm inkubatori” započela oktobra prošle godine u saradnji sa USAID-ovim Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije, Nacionalnim udružejem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica i Fakultetom primenjenih umetnosti.
Direktorka Sektora za medjunarodnu saradnju Razvojne agencije Srbije Ana Žegarac rekla je da je to partnrstvo omogućilo da srpska mala i srednja preduzeća postanu dobavljači dm-a, najvećeg drogerijskog lanca u Evropi.
“Zadovoljni smo što smo domaćim prouzvodjačima pomogli da ostvare svoje vizije i ponude visoko kvalitetne proizvode. Cilj nam je da ovi proizvodi budu uspešni, ne samo kod naših kupaca u zemlji, već i izvan granica Srbije”, rekla je direktorka dm drogerije market Srbija i Severna Makedonija Aleksandra Olivera Koriši.
Direktor USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu Aleksandar Pavlović rekao je da će nastaviti da podržavaju održive poslovne modele koji mladim kompanijama omogućavaju unapredjenje poslovnih procesa, kvaliteta proizvoda i izlazak na tržište.”Želimo da se i drugi lanci uključe u slične aktivnosti i kroz ovakve projekte daju podršku malim i srednjim proizvodjačima kojima je ovo najpotrebnije kako bi izašli na tržište”, dodao je Pavlović.
Beta