BERLIN – Mere zaključavanja, koje onemogućavaju i rad u školama, drastično se odražavaju na kasnije šanse na veću platu dece, pokazuje istraživanje ekonomiste Ludgera Vesmana.
Učenje na daljinu suočio je brojne porodice sa velikim problemima.
Briga o deci i posao teško su spojivi, a učenje na daljinu često ne funkcioniše najbolje.
Vesman upozorava da će zatvaranje škola imati teške materijalne posledice po đake, to jest na njihove šanse da izbore veća primanja.
“Zatvaranjem škola prenosi se manje znanja. Ekonomske posledice toga mogu se izračunati. Ako jedna trećina školske godine bude izgubljena, to znači u proseku oko tri odsto životnih primanja”, rekao je Vesman, navodeći da u najgorem slučaju to znači gubitak od oko 30.000 evra.
Ekonomista strahuje i da mnogi đaci neće uspeti da steknu željenu diplomu, a tako i izbore se za željenu profesiju.
indeksonline.rs/Tanjug