NOVI PAZAR – Završna konferencija “Digitalni marketing, nove perspektive” u okviru projekta Evropske unije i Vlade Srbije preko programa EU PRO, koji sprovodi Regionalna razvojna agencija Sandžaka “Seda” održana je danas u Novom Pazaru. Prisutne su pozdravili Mensur Bihorac, ispred EU PRO i Samir Kačapor, direktor Agencije “Seda”.
“Evropska unija je program koji doprinosi društveno – ekonomskom razvoju 99 lokalnih samouprava podržala sa 25 milona eura. Projekat realizujemo u saradnji sa Ministarstvom za evropske integracije, sa ciljem da povećamo konkurentnost malih i srednjih preduzeća, povećamo poslovno okruženje i podstaknemo socijalnu koheziju i inkluziju”, rekao je Bihorac ovom prilikom, ističući da je kroz celokupan program podržano preko 200 malih i srednjih preduzeća sa oko 4,5 milona eura. O značaju podrške govorio je i direktor Regionalne razvojne agencije Sandžaka, Samir Kačapor.
“Podrška je direktna i podrazumeva nabavku nove opreme. Nije izostala ni pomoć organizacijama za podršku poslovanju. Preduzeća su i mala priliku da unaprede poslovanje, znanja i veštine, da uvedu nove standarde. Kod nas je kroz ovaj projekat “Digitalni marketing, nove perspektive” učestvovalo preko 40 preduzeća”, zaključio je Kačapor, ističući da je konkurencija za projekat bila izuzetno jaka.
“Digitalni marketing, nove perspektive” je projekat kojim su ispunjeni određeni ciljevi – unapređeni su kapaciteti Regionalne razvojne agencije Seda u oblasti digitalnog marketinga, organizovana je, uz svu metodologiju obuka budućih trenera koju su prošli svi zaposleni. Dvadeset i dve forme su dobile mogućnost da unaprede svoje vizuelne kapacitete kako bi se kvalitetnije predstavljale na tržištu”, kazao je Kačapor.
Indeksonline.rs