BEOGRAD – Telekom Srbija kupio je još dva kablovska operatora – Radijus vektor i AVcom, a pregovaramo sa još pet manjih i očekujemo da se u prvom kvartalu ove godine završe i te akvizicije, rekao je u intervjuu za Blic koordinator za internet i multimediju Telekom Srbija grupe i direktor Mtela Vladimir Lučić.

Kako je rekao, kupovina kablovaca je uslov za realizaciju razvojne strategije “Milion plus”, kojom treba da dođu do više od milion korisnika televizije i interneta.

Kupovinom je dobijeno 120.000 novih internet i televizijskih korisnika koje je imao Radijus vektor i 18.000 koje je imao AVcom.

Upitan može li i ova kupovina da izazove buru u javnosti kao kupovina Kopernikusa, Lučić kaže da ne zna zašto je izazivaju “samo naše akvizicije, a ne i konkurencije”.

– Rešili smo da stavimo tačku na zaostajanje Telekoma, da ga postavimo tamo gde treba da bude nacionalni operator, a to je mesto lidera, rekao je Lučić te dodao da se Telekom finansira sopstvenim sredstvima. Ne finansiramo mi narodnim parama ove akvizicije, već smo punih 10 godina ekstremno profitabilni – naglasio je Lučić.

Kako kaže, kada poredite sve kablovce uključujući i SBB, Telekom ima ubedljivo najveći profit, ali i najveći broj radnika, više nego svi mobilni i kablovski operatori zajedno.

– Kupovinom kablovaca smo za pet meseci u Srbiji povećali broj TV korisnika za više od 50%, pa ih sada ima preko 700.000, rekao je on i dodao da kompaniji to daje snagu da dodatno ulaže u sadržaj te je pokrenut i kanal Superstar.

On je naveo da je Telekom imao mali broj TV korisnika, jer su kablovci napravili svoj kartel i paralelnu mrežu i nisu se, kako je rekao, međusobno napadali već su se udružili protiv Telekoma.

U sklopu projekta “Milion plus” nije kupovina televizija, rekao je Lučić i dodao da će u fokusu, kao i kod svih velikih kompanija u svetu, biti i multimedija, jer je, kako kaže, internet jedini siguran prihod u narednih 50 godina.

– Internet portali će u budućnosti biti najveći proizvođači sadržaja i mi želimo da budemo jedan od nosilaca pravljenja tog lokalnog serijskog, sportskog ili naučnog programa. Cilj nam je da dokažemo da ne samo da možemo da se izborimo sa postojećom konkurencijom i budemo lider u uslugama interneta i televizije već i da uđemo u utakmicu sa digitalnim servisima velikih kompanija – istakao je Lučić u intervjuu za Blic.


Blic/Foto:Tanjug