SAN FRANCISKO – Kompanija Tviter je objavila da je delila podatke svojih korisnika sa oglašivačima bez njihovog odobrenja.

Iz Tvitera su naveli da su uočeni problemi “kod kojih izbor postavki korisnika možda nije radio onako kako je planirano”.

Navodi se i da su određeni podaci korisnika, kao što je kod države, možda deljeni sa partnerima koji se bave oglašavanjem od maja 2018. godine, čak i ako korisnici nisu dali dozvolu za to.

Iz Tvitera su, takođe, saopštili i da se od septembra 2018. oglasi možda prikazuju “na osnovu zakljucaka” napravljenih o uređajima korisnika bez njihovog pristanka, preneo je B92.

Ti podaci su ostali unutar Tvitera i nisu sadržali lozinke ili naloge elektronske pošte, navedeno je na zvaničnom sajtu te kompanije.

Propusti su popravljeni 5. avgusta, a u Tviteru se vodi istraga o tome ko bi sve njima mogao da bude pogođen.