BEOGRAD – Povodom početka nove sezone u aameričkoj košarkaškoj NBA ligi, Telekom Srbija grupa predstavila je večeras u Beogradu, na skupu pod nazivom NBA4YU, svoje planove i planove Arene sport o praćenju NBA u zemljama bivše Jugoslavije.

Osam utakmica uživo svake nedelje, više od 200 mečeva tokom sezone, Ol star vikend, samo su deo onoga što će gledaoci Arene sport moći da očekuju.

Zahvaljujući Telekom Srbija grupi u celokupnom sadržaju na svojim pametnim telefonima moći će da uživaju ljubitelji košarke u regionu.

U emisiji “NBA studio”, koja je uživo emitovana iz hotela “Radison” na Sajmu, gosti Edina Avdića i Nenada Kostića bili su generani direktor Telekoma Predrag Chulibrk, koordinator za internet i mulutimediju Telekom Srbija grupe Vladimir Lučić, direktor Arena sport Nebojša Žugić, sportski direktor KK Partizan Nikola Lončar, koji će biti stručni konsultatant, bivši NBA košarkaš Igor Rakočević i košarkaški novinar Ivan Bogunović.

Generani direktor Telekom Srbija grupe Predrag Ćulibrk rekao je da je ponosan i da je to najmanje što su kao kompanija mogli da daju svojim vernim korisnicima.

“Poznato je da smo mi zemlja košarke, ali i ceo region. Nikad više košarkaša sa ovih prostora nije igralo u NBA ligi. Svako ima svoje ljubimce. Ogromno je interesovanje ljudi da prati dešavanja. Mi smo se potrudili, a verujem da će naše kolege iz Arena sport napraviti spektakularno praćenje lige. Mi smo dali sve od sebe i da u tehnolškom smislu bude ispraćeno na pravi način, imajući u vidu navike naših ljudi koji koriste smart telefone. Prvi put Arena uvodi NBA TV, novi kanal koji će se baviti 24 sata NBA”, rekao je Ćulibrk.

Direktor Arena sport Nebojša Žugić istakao je da je uzbuđenje veliko i da je ova televizija dobila jedan veliki projekat.

“Ovo je ogroman projekat i pregovori za dobijanje prava na NBA ligu nisu bili laki. Ceo tim ljudi je radio na tome, radili smo veoma dugo i na kraju izgurali priču da dobijemo pokrivanje za ceo region. Prvi put u istoriji da se NBA radi na ovaj način, u jednom paketu jedna kuća dobije sve, kao što je slučaj s Telekomom i TV Arena sport. Veliki uspeh”, rekao je Žugić i dodao da očekuje veliko interesovanje gledalaca, kako u Srbiji, tako i u regionu, jer ih kako kaže, očekuje mnogo utakmica, analiza i zanimljivih detalja.

Koordinator za internet i mulutimediju Telekom Srbija grupe Vladimir Lučić istako je veliki značaj ovog projekta.

“Mi smo ugovorili NBA na šest godina i to nam daje motivaciju da uložimo u promociju ovog sporta. Dugo nije bilo ovako praćenje NBA sa osam utakmica nedeljeno, NBA kanalom i specijalnim sadržajem. Sa zadovoljstvom mogu da kažem da je NBA uzeo Telekom Srbija za provajder ne samo u Srbiji i Crnoj Gori nego i za Hrvatsku, Sloveniju i Severnu Makedoniju. To nam daje veliku snagu, ne samo za dodatnu promociju Arena sport, već i za dodatni prihod. NBA je na pametan način prepoznao kako da osmisli lepe pakete za korisnike”, istakao je Lučić.

Tanjug