BEOGRAD – Bezalkoholno pivo Heineken 0.0, kompanije Hajneken Srbija, izabrano je na osnovu iskustva potrošača za proizvod 2021. godine u kategoriji bezalkoholnog piva, prenosi Product of the Year Worldwide (POY) Adria d.o.o, organizator izbora „Proizvod godine”.
Heineken 0.0 je bezalkoholno pivo napravljeno po jedinstvenoj recepturi i prepoznatljiv je po balansiranom ukusu ječmenog slada i voćnih nota, a usmeren je na odgovornu konzumaciju u svakoj prilici, navodi komapnija Hajneken Srbija.
![](https://indeksonline.rs/wp-content/uploads/2022/11/e5f2e8cb-e177-4af8-a315-83437573fceb-e1668088758630.jpg)
„Veliko nam je zadovoljstvo što je naš brend Heineken 0.0 poneo titulu pobednika za ”Izabrani proizvod godine 2021”. Ovo je dokaz poverenja koje su nam ukazali potrošači u Srbiji i činjenica da su prepoznali kvalitet i inovativnost Heineken 0.0 proizvoda, kao i našu želju da konzumaciju piva omogućimo čak i u prilikama kao što su ručak tokom radnog vremena ili pre vožnje”, naglašava Hajneken Srbija.
Dodaje se da će se kompanija truditi da zadrži ovu poziciju kod potrošača.
“Veliki rad i posvećenost tima, prepoznatljiv Hajneken kvalitet i podrška potrošača, ključni su faktori uspeha naše kompanije koje nastavljamo da negujemo i u godinama koje dolaze, a u kojima ćemo se dodatno truditi da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato“, navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije Hajneken Srbija.
Naglasava se da od prvog zrna ječma do poslužene pune čaše piva kompanija aktivno deluje kroz brojne inicijative i programe kroz sve svoje brendove, doprinoseći rešavanju ekoloških i društvenih izazova, i istovremeno odgovarajući na potrebe potrošača.
Hajneken Srbija napominje kako nastoji da ličnim primerom pozitivno utiče na zajednicu u kojoj posluje, promovišući u svim komercijalnim i komunikacionim aktivnostima odgovornu konzumaciju svojih proizvoda, uz neizostavno partnerstvo na različitim događajima u zemlji, na temu odgovorne konzumacije.
Osim toga, na svim etiketima svojih brendova, kao i na zvaničnoj veb stranici, kompanija Hajneken transparentno navodi nutritivne i kalorijske vrednosti svakog brenda pojedinačno, uz istovremeno ulagasnje 10 odsto godišnjeg budžeta brenda Hajneken za promociju i podizanje svesti o značaju odgovorne konzumacije, kroz različite projekte i kampanje.
Kroz nagradu „Izabran proizvod godine 2021“ za brend Heineken 0.0, kompanija Hajneken Srbija svim svojim potrošačima nudi izbor u svakoj situaciji i u svakom trenutku, navodi se u saopštenju.
indeksonline.rs