BEOGRAD – Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Rasim Ljajić izjavio je danas da će na jednoj od “Alibabinih” platformi – “Fligi” od 20. septembra biti vidljiva turistička ponuda Srbije, sa posebnim osvrtom na afinitete kineskih turista.

Na kineskoj televiziji CCTV počelo je prikazivanje dve emisije specijalno namenjene za one koji razmišljaju o tome da snimaju filmove u Srbiji, a Ljajić je kazao kako je cilj da se privuče i deo filmske industrije zbog povoljnih cena i atrakcija.

“Nama je cilj da privučemo i deo filmske industrije zbog povoljnih cena, zbog svih prirodnih atrakcija koje Srbija ima. Nadam se da i tu možemo da budemo konkurentni i da i taj vid turizma razvijemo u smislu privlačenja kineskih turista”, naveo je Ljajić za RTS.

Ljajić je najavio da će Turistička organizacija Srbije, pored kineskog Medjunarodnog Sajma investicija i trgovine “CIFIT” u gradu Sjamenu i provinciji Fudžijen, posetiti još jedan sajam u Aziji, odnosno u Singapuru, a da Кina predstavlja Srbiji ulaznicu za čitavu Aziju.

Na sajmu “CIFIT”, osim turističke, bila istaknuta i privredna ponuda Srbije. Sklopljen je ugovor o prodaji voćne rakije iz Srbije na kinesko tržište preko tamošnje kompanije “Golden dej”.

Iako Evropska unija na odnose Srbije sa Кinom ne gleda blagonaklono, Ljajić je naveo da svako nastoji da dodje do “jeftinijeg novca”, ali da je EU apsolutni prioritet Srbije i sa političkog i sa ekonomskog stanovišta.

“S druge strane, mi želimo da razvijamo odnose sa Кinom, želimo da imamo jedan potpuno transparentan odnos i da realizujemo brojne infrastrukturne projekte. Кo ponudi najbolje uslove, mi ćemo sa njima raditi i poslovati”, zaključio je Ljajić.

Beta