NOVI PAZAR – Na inicijativu Saveta za bezbednost saobraćaja Grada Novog Pazara, čija je sednica održana danas, započeta je realizacija mera koje treba da doprinesu koordinaciji i komunikaciji hitnih službi nakon saobraćajne nezgode.
„I od toga koliko će hitna pomoć, vatrogasci i saobraćajna policija brzo i kvalitetno delovati zavisi obim posledica saobraćajne nezgode. Ovde smo da pomognemo da se hitne službe unaprede, da na zadovoljstvo građana brže deluju u saobraćjnim nezgodama. Očekujemo da ćemo, s obzirom na kvalitet ljudi koji ovde rade, uskoro imati dobre rezultate“.
Dan ranije održana je obuka u Domu zdravlja i ocenjeno je da je spremnost pripadnika Hitne službe da deluju na terenu, na zavidnom nivou.
„Važno je najpre da se informacija o saobraćajnoj nezgodi blagovremeno podeli među relevantnim činiocima, onima u čijoj je nadležnosti pružanje stručne pomoći i da se u komunikaciji među službama zna šta ko u kom momentu radi“, kazao je Darko Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Tokom obuke uočeno je da je neophodno uspostaviti komunikaciju posredstvom radio veze, a prema rečima načelnice Hitne službe Mersale Aličković, na sednici gradskog Saveta za bezbednost saobraćaj tretirana je tema od izuzetnog značaja.
„Dobra komunikacija je važna za efikasniji rad na terenu jer je rezultat brzog delovanja zapravo i najvažniji, a to znači sačuvati život onih čija je bezbednost u određenom momentu ugrožena“, kazala je Aličković.